lahloba
مرحبا بك عضونا او زائرنا الكريم ارجو ان تقضي اوقاتا رائعه معنا واذا كنت عضو فتفضل بالدخول واذا كنت زائر فتفضل بالتسجيل واتمني ان ينال اعجابكم
lahloba
مرحبا بك عضونا او زائرنا الكريم ارجو ان تقضي اوقاتا رائعه معنا واذا كنت عضو فتفضل بالدخول واذا كنت زائر فتفضل بالتسجيل واتمني ان ينال اعجابكم
lahloba
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

lahloba

الرئيسيةبوابة اللهلوباتأحدث الصورالتسجيلدخولصور اللهلوبات

مرحبا بك زائرنا او عضونا الكريم ارجو

ان تقضي اوقاتا

رائعه

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» فساتين فرح
عشان تكوني اجمل بنت Icon_minitimeالسبت مايو 26, 2012 7:01 am من طرف huda

» جبتلكم نكت تضحك مره
عشان تكوني اجمل بنت Icon_minitimeالإثنين يناير 23, 2012 3:11 pm من طرف لميس11

» لاحلي بنات
عشان تكوني اجمل بنت Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 10:24 am من طرف MeRoO

» شخصية البنت من لون لبسها مره حلو
عشان تكوني اجمل بنت Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 9:46 am من طرف MeRoO

» بناطيل سكينى
عشان تكوني اجمل بنت Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 9:38 am من طرف MeRoO

» السمرة الشمس تزيد فرص الاصابة بسرطان الجلد
عشان تكوني اجمل بنت Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 21, 2011 3:10 am من طرف نوري الاموري

» الاحد يدخل بزيد مساهماتي
عشان تكوني اجمل بنت Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 21, 2011 3:05 am من طرف نوري الاموري

» تحميل فيلم حوريه البحر (اريل)الجزء التاني
عشان تكوني اجمل بنت Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 21, 2011 2:56 am من طرف نوري الاموري

» ازيكم يا لهلوبات .......تعالي وفضفضي ...وشوفي الاول الموضوع ده
عشان تكوني اجمل بنت Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 21, 2011 2:55 am من طرف نوري الاموري

المنتدي
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
لهلوبه

https://lahloba.roo7.biz/

التبادل الاعلاني لموقع لهلوبه
احداث منتدى مجاني
brothersoft.com
موقع لهلوبه
 https://lahloba.roo7.biz/
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
الحالمه بالجنه
عشان تكوني اجمل بنت I_vote_rcapعشان تكوني اجمل بنت I_voting_barعشان تكوني اجمل بنت I_vote_lcap 
nonna
عشان تكوني اجمل بنت I_vote_rcapعشان تكوني اجمل بنت I_voting_barعشان تكوني اجمل بنت I_vote_lcap 
BANOTA GAMDA
خالت يوسف
ريرى
ماريهان
فريسكا هانم
سموره
رفيقة الزهور
مادى

عشان تكوني اجمل بنت

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
فريسكا هانم
مديرة لهلوبه
مديرة لهلوبه
فريسكا هانم

عشان تكوني اجمل بنت Empty
مُساهمةموضوع: عشان تكوني اجمل بنت   عشان تكوني اجمل بنت Icon_minitimeالسبت يونيو 27, 2009 9:57 am

لو اي بنت عايزة تبقى جميلة وحلوة وكل الناس يموتو عليها عشان تكوني اجمل بنت 121.... تتبع الاتي :
الكلام ده مجرب يعني مش هيأثر اي تأثيرات جانبية وبضمان مدى الحياة كمان ..يااااالاه خليها عليا

بصي يا بنوتة:
1- لازم تكوني دايما مبتسمة وقلبك مليان عشان تكوني اجمل بنت 190حب وعشق للحياة

2- اوعي تحقدي على زميلتكعشان تكوني اجمل بنت 182..علشان هي اجمل او شاطرة او اتخطبت قبليكي..عارفة ليه؟؟
عشان عمرك ما حتققكي اي حاجة بالحقد غير انه هيسبب لك تجاعيد وبهتان في البشرةعشان تكوني اجمل بنت SAni_sheep والقلب الاسود والرئة المدخنة وقبل كل ده غضب ربنا سبحانه وتعالي

3- الثقة في النفسعشان تكوني اجمل بنت 85...الثقة في النفس....عارفة لو انتي واثقة في نفسك ثقة نابعة من اعماقك
اقسم بالله لتكون حياتك كلها سعادة بدون حبيب وبدون اصدقاء وحتى في وجود الغايرين عليكي (يعني اللي بيحقدوا عليكي)

4- لما واحدة صاحبتك كده على الماشي تقولك ايه الارف اللي بتعميليه دهعشان تكوني اجمل بنت 182..زوقك بيئة...انتي
ساكنة فين...انتي مش عارفة ان ده خلاص مبقاش موضة......... ردي عليها
بابتسامة جميلة تبين جمالك اكتر وقولي لها : والله؟؟ وهو المطلوب إثباته
في عيونك يا حبيبتي.... واضحكي وامشي وسيبيها...هههههههه

5- لما ولد بقىعشان تكوني اجمل بنت 235(وده طبعا الكلام المهم ليكو عارفة انتو بتقروا دلوقتي السطر ده بدقة) يا ستي بقى لما الولد يبص لك وعيونه عليكي هتطلع....اعملي انك مش واخدة بالك...والله يا اولاد مش تقل عارفة انكو هتقوا داء عندهم
بس انا يا بنات بقول لكم كده عشان لازم الولد يكون راجل يعني لما يعجب ببنت يروح ويقولها : انا عايز اقابل والدك

6- طبعا مش عاجبكم الكلام ده.عشان تكوني اجمل بنت SFun_cheerleader2...بس
هو ده الصح وهو ده العقل وهو ده اللي ربنا بيقولنا عليه يا بنات ...احنا
لازم نصون كرامتنا يعني انهاردة هيمشي معاكي لو ما جاريتهوش هيشوف
غيرك...هو احنا يابنات جواري؟؟؟

7-لازم تكون نفسك عفيفة عن الرجالة عشان تكوني اجمل بنت SFun_duh2...يعني اوي في يوم تميلي ميل غلط ....يعني متصاحبيش اي واحد غير لما اهلك يكونوا عارفينه...صدقيني هتفرق معاكي اوي

8- اخيرا والاهم....انك يا اختي العزيزة تكوني ذكيةعشان تكوني اجمل بنت SFun_mischieviousbig ...الراجل بيحب المرأة الذكية...اخطفي الاضواء من حولك..فتحي عقلك ومتبقيش بروطة(هههه)...يعني اتكلمي وناقشي في المحاضرات وفي الكورس وفي الزيارات
اوعي تكون ساكتة كده زي البروطة....
بس للاسف الرجال الشرقيون بيحبوكي ذكية واجتماعية ومحاورة ومجادلة مع الناس بس لكن معاه..... هيقلب سي السيد...مش مشكلة اهو سي السيد برضوه كان راااااااااااااجل مش زي دلوقتي كلهم قلبو
لهلوبه جامده أوي
لهلوبه جامده أوي
مادى

مُساهمةموضوع: رد: عشان تكوني اجمل بنت   عشان تكوني اجمل بنت Icon_minitimeالإثنين يوليو 11, 2011 1:59 pm

مشكوره
تسلم ايدك على النصائح
وفعلا معاكى حق الجمال الحقيقى مش بالمكياج
بيكون فى الرقه و لادب و العفه
مى
نفسها تبقي لهلوبه
نفسها تبقي لهلوبه
مى

مُساهمةموضوع: رد: عشان تكوني اجمل بنت   عشان تكوني اجمل بنت Icon_minitimeالأحد يوليو 17, 2011 10:56 pm

تسلم ايدك مرسيييي

عشان تكوني اجمل بنت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فساتين عشان دلع البنات
» اجمل الازياء
» اجمل مرااهقة
» اجمل كاريكاتيرات
» اجمل النكت